dilluns, 11 d’abril del 2011

Ara ens interessa la teua opinió

El dissabte ferem el concert de la trobada 2011.



No serem nosaltres els  qui donem la primera opiníó, així que us convide a que ho feu vosaltres.
És molt senzill, només heu d'anar a la part inferior de l'entrada i punxar damunt la paraula comentari. A continuació escriviu el que penseu del concert del dissabte.
També teniu l'opció de contestar l'enquesta del marge. Però us recomanem el comentari.

Animeu-vos

Per a fer boca us deixe unes quantes fotos que m'ha passat Alba. Us recorde que podeu enviar articles, fotos, vídeos... per publicar-los. En breu més...



6 comentaris:

  1. El concert de dissabte va ser sobretot emocionant. Difícil de repetir. Ningú sabia què podia eixir d'aquell experiment i el resultat va ser espectacular. Impressionant. Potser no ho sabeu, però em vau fer plorar. Pell de gallina.

    Besots enormes.

    ResponElimina
  2. El concert ha estat prou be, vindria be que per cada concert ferem alguna cosa nova per tal de fer-los mes divertits i mes interesants. La música es un llenguatge replé de emocions i coses que transmitir tant entre nosaltres com entre el públic.

    ResponElimina
  3. A casa ho saben, després de comentar el concert repetidament emocionada i entusiasmada alhora, com sempre, que aquest, com crec que tots els concerts amb Miguel fins ara (potser aquest més perquè em pillava a prop certa component d'altre grup participant...)ha sigut una altra mostra de que tenim un potencial de banda impressionant, amb indiscutibles cracks als instruments, a la composició, a la direcció... a la música.
    Crec que no som conscients del valor que tenim i potser el millor baròmetre per a mesurar això siguen els nombrosos comentaris del públic, tan entusiastes com les meues xarrades després de cada assaig, cada concert... allò que més ens pot satisfer després del nostre treball i que, supose que com a mi, m'omple d'orgull per ser músic de la meua banda, com digué Alba, la millor!
    (ho he llegit i m'he emocionat i tot)
    Estela Forés (violoncel SUPMLL)

    ResponElimina
  4. Com a públic assistent al concert dir que vaig gaudir d'ell cent per cent i com jo la resta de públic que es trobava allí (els comentaris que vaig escoltar tant a l'acabar la primera part com la segona van ser tots de goig, impressió, felicitat, orgull,...)
    Enhorabona a tots els que ho haveu fet possible!
    Núria

    ResponElimina
  5. Tot molt bé, poc es pot afegir al que han dit els companys i les companys, però jo vaig a destacar una cosa que vaig notar a faltar: el típic soparet de germanor de després del concert entre tots els que hi haviem participat en tan magne event. Xe, encara que fóra d'entrepà a la cultura! Felicitats a tots! Ànim Laure!

    ResponElimina
  6. Et done tota la raó del món, Josep. Això haguera sigut un cloenda com toca.
    Marta

    ResponElimina